آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
gear-wheel
دوشنبه 08 آبان 1402
کد خبر: 5909
تعداد بازدید: 187

استاندار تأکید کرد 

لزوم استفاده از روش‌های متنوع تأمین مالی در طرح باغ‌موزه دفاع‌مقدس خوزستان  

استاندار خوزستان با بیان این‌که فاز اول طرح باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان ۴۶ درصد پیشرفت داشته است بر لزوم استفاده از روش‌های متنوع تأمین مالی این طرح تأکید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نشست قرارگاه سازندگی باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان بعداز ظهر روز گذشته به ریاست علی‌اکبر‌ حسینی‌محراب استاندار خوزستان در پارک شهروند اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این جلسه با اشاره به این‌که باغ‌موزه دفاع‌مقدس می‌تواند ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی را به نسل‌های جدید منتقل کند گفت: این طرح حدود هشت سال است که آغاز شده و متأسفانه با تأخیر زیادی اجرا شده است.

علی‌اکبر حسینی‌محراب افزود: فاز اول این طرح ۴۶ درصد پیشرفت داشته است و در این جلسه اقدامات صورت‌گرفته و همچنین کارهای باقیمانده ارزیابی شد.

او اظهار کرد: در سال مالی فعلی، بودجه عمرانی هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است و امیدواریم این مهم در ماه جاری صورت گیرد تا با تقسیم‌کاری که در مورد باغ‌موزه دفاع‌مقدس انجام شده اجرای این طرح با شتاب بیشتری پیش رود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: باغ‌موزه دفاع‌مقدس یک کار بدیع، نو و ارزشمند در سطح کشور است که با ساخت آن مکان بسیار مناسبی برای خانواده‌ها، مسافران، کاروان‌های راهیان نور، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه اقشار خواهد شد.

او ادامه داد: باغ‌موزه دفاع‌مقدس امتداد خط امام (ره)، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است و برای احداث آن لازم است از صمیم قلب کار و تلاش کنیم.

حسینی‌محراب حمایت و مشارکت جدی معاونت عمرانی استانداری در اجرای این طرح را خواستار شد و گفت: برای تأمین بودجه ساخت این طرح، از روش‌های متنوع تأمین مالی می‌توان استفاده کرد که مولدسازی از جمله ظرفیت‌هایی است که این قابلیت را دارد که در تأمین بخشی از بودجه این طرح راهگشا باشد.

پیش از برگزاری این نشست از روند اجرایی ساخت باغ‌موزه دفاع‌مقدس بازدید میدانی انجام شد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب